من، علی پاداش، مهندس الکترونیک، طراح حرفه ای برد مدار چاپی  (PCB) هستم. 

بیش از بیست سال به عنوان طراح حرفه ای برد مدار چاپی در قسمت تحقیقات شرکت های مختلف در حوزه های تجهیزات استودیوی، صنعتی و تجهیزات پزشکی و RFID کار کردم. در ابتدا با نرم افزار پروتل که جد بزرگ نرم افزار Altium  است شروع به کار کردم در ادامه بین دو نرم افزار طراحی Pads، که مربوط به شرکت Mentor Graphic، و ََCadence که شامل نرم افزارهای بسیار قوی  OrCad وAllegro است، Cadence را انتخاب کرده و به صورت حرفه ای به طراحی پرداختم. در ضمن با نرم افزار Altium هم در بعضی از پروژه ها کار می کردم .

در این سالها تجربه های ارزنده ای در طراحی برد مدار چاپی بدست آورده و به  درک عمیقی رسیدم. مهمترین رازهای عملکرد درست یک برد مدار چاپی در شرایط مختلف محیطی و شرایط واقعی در درک درست از مفاهیم نویز، زمان انتشار سیگنال، پاسخ برد به فرکانس سیگنال مربوطه،  جریان الکتریکی عبوری در مدارات تغذیه و درک درست از مفاهیم سیگنال های آنالوگ و دیجیتال نهفته است. تمام تلاش ام این است که این تجربیات را برای شما دوستان عزیز به اشتراک گذاشته و به زعم و توان خود به طراح های تازه کار و دانشجویان عزیز کرده باشم.

 

از طریق راههای ارتباطی زیر می توانید با من در تماس باشید، مشتاقانه منتظر نظرات ارزشمند شما دوستان عزیز تر از جان هستم (:

 

راههای ارتباطی با من

    

 

989305667903+

 989305667903+